2010. április 26., hétfő

10 hangoskönyv, amit feltétlenül meg kell hallgatnod, mielőtt… tudod... (Szerkesztői gyűjtemény) 2.

2. rész, 2-4. helyezésig

Kedves kolléganőnk, Bari kedvencei következnek: 
"Az 1. helyen Dr. Bartha András Kézikönyv a nők elsárkányosodásáról című hangoskönyv áll.
- szenzációs maga a mű, a mondanivalója
- a felolvasásás remek, kellemes és találó hang ehhez a műhöz
- 30 év feletti korosztály számára "kihagyhatatlan", házasulandó férfiaknak kifejezetten ajánlott!
- bogarásztam a www.hangoskonyv.hu oldalon úgy találtam rá korábban, a címe alapján találó volt, nem csalatkoztam benne. 
Második helyen az Ionkacsa, molekulák rágcsálva című hangoskönyv áll. Okok:
- szórakoztató, autóvezetéshez kifejezetten ajánlott
- Vágó remek előadó, szinte rá "írták" ezt a felolvasást
- ajánlás útján vásároltam meg
- sokszor meghallgatható, mégsem unja meg az ember
Harmadik helyen Bálint Ágnes Mazsola-sorozata áll. 
Okok:
- számomra nosztalgia, de a babánknak is szórakoztató
- Für Anikó hangja kitűnően visszahozza a mesét, amelyet egykor a képernyőn láttam
- azt hiszem ez olyan "neverendingstory":)))"

Nincsenek megjegyzések: